środa, 24 października 2012

Zombie hand

Witajcie! Długa przerwa nastąpiła w moim blogowaniu,ale wiecie jak to jest-WAKACJE...Już zostały tylko wspaniałe wspomnienia po nich,ale póki trwały wykorzystywałam dzień jak tylko mogłam i niestety nie znalazło się czasu na zdjęcia i bloga. Co nie oznacza,że  nic nie stworzyłam-nie byłabym sobą:) Mam ciągle głowę pełną pomysłów,stąd też dzisiejszy wpis. Totalnie niewyspana obudziłam się pełna chęci do stworzenia ''czegoś''. Jako ,że Halloween już niebawem,można się ów wpisem zainspirować. Ja inspirowałam się zombie,ale czy coś z tego wyszło pozostawiam waszej ocenie. To był mój pierwszy raz z charakteryzacją,ale wiem już,że nie ostatni,więc ostrzegam,że będą się pojawiać takie wpisy teraz trochę częściej : )








8 komentarzy:

  1. OMG!!!! To jest świetne!!!! wyglada jak prawdziwe!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, aż mnie ciarki przeszły, naprawdę! Jak Ty to zrobiłaś, musisz się gdzieś zatrudnić i robić takie cuda do filmów;))

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacja kochana :-) Az bym Cie wynajela zebys mnie na Halloween przerobila :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post! I'm your new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! :)
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No, no nieźle! :)

    masz może ochotę na obserwowanie? :)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. Once your wound has started to heal, a scab may begin to form and new skin may start to grow.
    This way, you'll be able to make a well thought out decision that will benefit you in the end. Oh, the horror of dull skin, the heartbreak of clogged pores.

    my web page; Skin tags removal

    OdpowiedzUsuń